A képzés olyan eszköztudással vértezi fel a résztvevőket, amelyek segítenek abban, hogy a KRÉTA rendszer használatával:
Mindezeken felül a képzésnek az is célja, hogy a résztvevők – többek között a kellő mennyiségű gyakorlásnak köszönhetően – megismerjék és elsajátítsák a felület kezelését, a program struktúráját, az egyes menüpontok tartalmát, és elérjék a felhasználói szintű tudást.
Miért a Neptun KRÉTA rendszert használjam?
A KRÉTA legfőbb előnyei más elektronikus naplókhoz képest:
Mindemellett nem elhanyagolható szempont az sem, hogy a magyar állam (EMMI) rendelkezik a KRÉTA rendszer korlátlan számú felhasználóra vonatkozó örökös licencével.
A kurzus teljesítésére a beiratkozástól számítva 120 nap áll rendelkezésére.
Ha regisztráció előtt szeretné megtekinteni a szerződés mintát, akkor itt tudja letölteni.
Ha részletes segítségre van szüksége a beiratkozáshoz, töltse le innen az útmutatónkat.
A képzés elvégzése után, kérjük, hogy töltse ki az anonim minőségbiztosítási kérdőívet. Véleménye fontos számunkra!
A harminc kreditpontot érő pedagógus-továbbképzés elvégzésére a lehetőség bármikor adott, a képzési időszak folyamatos. A képzés akkreditációja 2021. június 8-ig érvényes.
Kérjük, a beiratkozáshoz az ezen az oldalon található „Beiratkozás” gombot használja! Amennyiben így sem találja meg a kurzust, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
A regisztráció után a „Választható” fülön kell beiratkozni a „Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógus moduljaihoz” kurzusra. Ezután az „Aktuális” fülön lesz elérhető.
A kurzus megnyitása után a tananyagok láthatóak. A „Neptun KRÉTA e-napló” című tananyag mellett található „Tananyag indítása” gombra kattintva kezdhető meg a tanulás.
Ellenőrizze, hogy a „Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógus moduljaihoz” című kurzusra iratkozott be, és ezt végezte el. A rendszer felugró ablakokkal fogja segíteni a szerződés megkötését.
A szerződésének az alábbi követelményeknek kell megfelelnie, hogy azt elfogadjuk:
A levelek postai kézbesítése akár 14 napig is eltarthat. A beérkezett szerződéseket 3 napon belül dolgozzuk fel. Amennyiben az elküldéstől számítva 17 napon belül nem érkezik értesítés a szerződésével kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Tanúsítvány megszerzésének feltételei:
1. Tananyag minden oldalának teljesítése
Az oldalak teljesítését a tananyag elindítása után, a bal felső sarokban található tartalomjegyzékre (könyv ikon) kattintva ellenőrizheti. Ha a tartalomjegyzékben szereplő oldalcím mellett nincs zöld pipa, az azt jelenti, hogy az oldal nincs teljesítve. Kattintson duplán a címre, és haladjon át a teljesítetlen oldalon!
2. Sikeres záróteszttel teljesített kurzus
A zárótesztet legalább 70%-ra kell teljesíteni, hogy az sikeres legyen. A tesztet többször is megírhatja, amíg a kurzushoz hozzáfér. Rendszerünk mindig az utolsó legjobb eredményt fogja tárolni.
3. Beküldött szerződés elfogadása
A postai úton beküldött Szerződések feldolgozása – postai beérkezéstől függően – 17 napig is eltarthat. A Szerződés elfogadásáról e-mailben értesítjük, és ezt követően a Tanúsítvány letölthetővé válik.
Mindent ellenőriztem, mégsem jó! Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!
„Hasznos ismereteket nyújtott, kényelmes tanulási lehetőséget biztosított.”
A Neptun KRÉTA rendszer működését bemutató akkreditált pedagógus-továbbképzésen részt vevők véleménye egyértelműen megerősíti a fejlesztők azon feltevését, hogy a közoktatási intézményekben bevezetésre kerülő KRÉTA tanulmányi rendszer megismerése és használatának elsajátítása alapvető igény a rendszert a jövőben használó pedagógusok, intézményvezetők stb. számára.
„Rendkívül hasznos ez a képzés. Iskolánkban idén szeptemberben készülünk bevezetni az e-naplót. Ez a tanfolyam tökéletesen alkalmas arra, hogy elsajátítsuk a program használatát.”
Az e-learning képzés újszerűségét – azt, hogy a képzés elektronikusan, szabad időbeosztás szerint végezhető el –, mindenki nagy pozitívumként értékelte.
„Nagyon hasznosnak találom az e-learning módszert! Úgy osztom be a rendelkezésre álló szabad időmet, ahogy nekem a legpraktikusabb.”
A beérkezett visszajelzések, tapasztalatok és a KRÉTA rendszer időközbeni változásait figyelembe véve a 2016. szeptember 1-jével induló képzési időszak tananyagának tartalma frissült: a képzés résztvevői által jelzett észrevételeket javítottuk, a KRÉTA rendszer működésével kapcsolatos javaslatok egy részét már most adaptáltuk a rendszerbe, és ezen új funkciókat a képzés is bemutatja.
A képzésben eddig részt vevőknek köszönjük megtisztelő véleményüket!
Az eddigi képzési időszakok részletes minőségbiztosítási jelentése alább letölthető.